Aquest som jo!

Aquest som jo!
També em sé divertir...

dimarts, 5 de juny del 2012

Escrits...

1. Fes un escrit d'acomiadament de l'institut.
Fa 5 anys vaig comensar en aquest institut, a IES DAMIA HUGUET. Durant aquets 5anys he apres moltes coses, ja que els meus primers 3anys no estudias gens, quan vaig comensar PQPI 1, vaig centrar un poquet el meu capet i vaig veure que tot el que havia fet el primers anys no servia de res, varen ser 3anys tirats a la basura, axi que val la pena estudiar.
2. Fes un escrit sobre el que penses de la crisi i com afectarà el món de l'educació i el de la sanitat.

 Ningu diria que a l any 2012 esteguessim passant una crisi tan forta com per haver de retellar en l educacio i en la sanitat, aixo es vergonyos, jo crec que si els politics no fan el cap viu i deixen de fer tonterias espanya pot sortir de la crisi amb uns parells d anys, pero si segeixen aixi no sortirem mai de la crisi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada